Aktualno
4K

Zaba natječaj #prviput: Kreativna ponuda privatnog smještaja osvaja besplatnu promotivnu kampanju

Zagrebačka banka je objavila natječaj za mikro i male poduzetnike u turizmu u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom. Prijave su otvorene od 9. do 30. rujna 2020., a poduzetnici imaju priliku osvojiti kompletnu marketinšku kampanju

U vrijeme koronakrize, svaka inicijativa za pomoć turističkom sektoru je dobrodošla. Pogotovo kad su u inicijativu uključeni privatni iznajmljivači, vlasnici obiteljskog smještaja, koji rijetko imaju sudjelovati u natječajima i mjerama pomoći turizmu.

Natječaj Zagrebačke banke #prviput je konačno inicijativa koja podržava poslovanje privatnih iznajmljivača. Ako ste vlasnik apartmana, obiteljskog hotela, OPG-a, putničke agencije, taxi broda, turistički vodič ili, na bilo koji način, oplemenjujete turističku ponudu svoje destinacije, Zaba nagradni natječaj #prviput je pravi put za promociju vašeg poslovanja.
 

Na natječaj se mogu prijaviti svi koji vjeruju da imaju originalnu ponudu do 30. rujna i osvojiti besplatnu promotivnu kampanju

Promotivna kampanja će se provoditi na nacionalnom nivou i sadržavati:
 

  • TV spot

  • promocijski web spot

  • billboard

  • web banner

  • PR članak

  • native članak

  • profil objekta na www.prviput.hr

  • objave na društvenim mrežama

  • oglasna sredstva Zabe


Komisija će odabrati 15 dobitnika od pristiglih prijava. Samo će prvoplasirani i drugoplasirani osvojiti promociju TV spotom, a odabrani će osvojiti ostale navedene promotivne alate. 

Komisiju sastavljaju Iva Barbarić (Zaba), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (MINT), Iva Kaligarić (Senor agencija), Foran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), David Skoko (chef) i Hrvoje Bujas (CrnoJaje.hr).

Uz prijavu je potrebno priložiti snimak motivacijskog govora, a osnovi kriteriji za odabir 15 dobitnika su vjerodostojnost, uvjerljivost, kreativnost, inovativnost, održivost, atraktivnost i jedinstvenost. Dobitnici će biti poznati 7. listopada.

Na stranicama Zagrebačke banke saznajte sve o prijavi na natječaj *prviput.

Spremi

​Kako odabrati boju tepiha: 3 važna savjeta za odabir boje tepiha

Umjetno božićno drvce: Koje su prednosti i nedostaci umjetnog božićnog drvca?

Brendiranje Slavonije kao jedne destinacije za cjelogodišnji turizam

Najava: Regionalni forumi obiteljskog smještaja u veljači

9 navika uspješnih iznajmljivača obiteljskog smještaja

`Ako je ikada bila dobra prilika za razvoj obiteljskog mikropoduzetništva, onda je to sada´

Rekordna turistička 2018. godina - ne samo u Hrvatskoj, već i u drugim zemljama Mediterana

​Trebaju li saonice za djecu biti dio ponude smještaja u zimskim danima?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Bespovratne potpore do 5000 kuna po krevetu za OPG-ove s uslugom smještaja u Osječko-baranjskoj županiji

Europski turistički i putnički sektor traži hitno usklađivanje ograničenja putovanja među EU zemljama

Popularno: